Breaking News

Αληθινή και α κατάλληλη εξομολόγηση- Η νοσοκόμα ήταν φωτιά. (BINTEO)

Ήμουν φοιτητής και έκανα την πρακτική μου στο νοσοκομείο. Εκεί δούλευε η κυρία Βάσω ως νοσηλεύτρια. Είχε σχεδόν τα διπλά μου χρόνια, πρέπει να ήταν κοντά στα 36 αλλά τα χρόνια δε φαίνονταν πάνω της….

Είχε πολύ προσεγμένο σώμα χωρίς να κάνει γυμναστική. Μελαχρινά μακριά μαλλιά που της περισσότερες φορές έπιανε κότσο, και αυτό την έκανε να μοιάζει με θεά. Το πρόσωπο της ήταν πολύ όμορφο παρόλο που τα χείλη της δεν ήταν αυτό που λέμε σαρκώδη, είχε όμως πανέμορφα μεγάλα μάτια. Γενικά σαν σύνολο θα έλεγα πως ήταν 8αράκι παρ’ ότι είχε τρία παιδιά.

Ας πάμε όμως και στην ιστορία μας. Ξεκίνησα να εργάζομαι στο νοσοκομείο τον Οκτώβριο του 2015. Με τη Βάσω συναντιόμασταν αραιά και που όταν τύχαινε να με στείλουν στον 8ο όροφο και εκείνη να έχει πρωινή βάρδια. Παρόλο που οι περισσότερες νοσοκόμες φορούσαν παντελόνια αυτή συνήθως προτιμούσε να φοράει ποδιά. Οι μήνες περνούσαν χωρίς ποτέ να έχει συμβεί κάτι. Βέβαια είχε μπει ο χειμώνας τα ρούχα ήταν πιο βαριά. Τέλος πάντων ήταν τέλη Φεβρουαρίου και εγώ, μετά το πέρας της βάρδιας, είχα πάει στα αποδυτήρια για να αλλάξω. Μαζί μου βρίσκονταν ο Βλάσης με το Κυριάκο και παραδόξως είχε έρθει και ο φυσιοθεραπευτής. Οι τρεις τους βρίσκονταν στο βάθος, συζητούσαν και γελάγανε. Ο δικός μου φωριαμός δεν ήταν εκεί κοντά αλλά πήγα δήθεν για να κάνω ντους. Με είχε φάει βλέπετε η περιέργεια να ακούσω τι έλεγαν.

Πήρα το σαμπουάν και την πετσέτα και πήγα προς τα ντους. Πέρασα από δίπλα τους και χαιρέτησα το Βλάση. Μπήκα στην καμπίνα αλλά δεν άνοιξα το νερό. Τότε άκουσα το φυσιοθεραπευτή να τους λέει πως τον είχε καλέσει στο σπίτι της. Με τους άλλους να τον αποκαλούν τυχερό και να μη μασήσει να την πλακώσει στον........

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
loading...

Loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια