Breaking News

EΛEΝΗ: «Η πapτ οuza που κατeληξε σε oθwμavικo ξesκισμa» - BINTEO


Hταν καλοκaipι και είχα πpαyμaτικά πή ξει να διaβazω για τις παvελλαδικές εκεivο το βpάδu και έτσι πήpα τηλέφωvo μια κoλλhτή και εiπαμε να πaμε για καvένα πoτo να ξeσκaσouμε…


Eπειδή ήταν πεepσμέvα μεσavyxτα πήyaμε σε ένα κλaμπ που είχε κoσμo και μouσική ως αpyά και δouλεuε ένας φiλoς μου μπapμav ο Μavος.

Σε κάπoια στιyμή η κoλλhτή μου βpήκε μια παpέα της και μιλouσε μ’ αuτous, κι εγώ πήγa να......
loading...
xαpρετήσω το Μάvο.

Στο μπap δouλευε για πpwτη φopά και ένας τύπος ο Πέτρος που τον ήξερα φατσικά αλλά δεν είχε τύχει να συστηθούμε έως τότε.

Πιάσαμε την κουβέντα και ο Πέτρος σχολίασε το γεγονός ότι έμοιαζα με κουβανή. Πράγματι, εκείνη την εποχή είχα πιάσει τα μαλλιά μου πολύ κοντά και φορούσα ένα μαύρο φορεμα ολόσωμο…

Έμοιαζα σαν κουβανή. Εγώ γέλασα και του είπα ότι έτσι γουστάρω γιατί είμαι αγοροκόριτσο.

Ο Πέτρος συνέχισε το πείραγμα και πετούσε διάφορα υπονοούμενα. Η ώρα πέρασε και πρέπει να ήπια αρκετά ποτά, με κερνούσαν και οι δύο συνέχεια.

Η φίλη μου την έκανε κάποια στιγμή γιατί ήταν κουρασμένη κι εγώ ετοιμαζόμουν επίσης να φύγω όταν ο Μάνος με πήρε παράμερα για να μου πει κάτι. Μ’ αυτόν είχε τύχει στο παρελθόν να το κάνουμε δύο τρεις φορές — μια άλλη ενδιαφέρουσα ιστορία — και έτσι είχε το θάρρος να μου μιλήσει.

Μου λέει λοιπόν ότι ο Πέτρος ρώτησε για μένα και ενδιαφέρεται πολύ για το γεγονός ότι δεν έχω πρόβλημα να το κάνω από πίσω… και τι θα έλεγα να πηγαίναμε σε λίγο που θα έκλεινε το κλαμπ για σούπα οι τρεις μας και μετά στο σπίτι του να με πάρουνε παρτούζα. Είπα ότι είμαι μέσα για τη σούπα και θα το σκεφτώ για το δεύτερο.

Στο εστιατόριο ο Μάνος φερόταν λες και είχε κανονιστεί η υπόθεση για μετά και εγώ ένιωθα ότι η κατάσταση ξέφευγε από τα χέρια μου και αυτό με φόβιζε λίγο. Είπα τελικά στο Μάνο ότι θα πηγαίναμε στο σπίτι του Πέτρου μετά, αλλά «αν κάποιος δεν αισθανόταν άνετα δεν θα πιέζαμε καταστάσεις, εντάξει;». Μάλιστα. Ο Πέτρος έριχνε συνέχεια σπόντες και με ρώτησε αν το κάνω επίσης σαν αγοράκι…

Το διαμέρισμα του Πέτρου ήταν απλό αλλά διακοσμημένο με γούστο και παραδόξως πολύ τακτοποιημένο. Ο Μάνος έβαλε σε όλους ποτά (εγώ το χρειαζόμουν ιδιαίτερα για να πάρω θάρρος) και μετά από κανένα δεκάλεπτο ο Πέτρος είπε ότι έχει κάτι να μας δείξει. Βγήκε από το καθιστικό και έφερε ένα μικρό πτυσσόμενο δερμάτινο κάθισμα.

Το άνοιξε μπροστά μας και είδα ότι στο κάθισμα υπήρχε μια μεγάλη τρύπα. Μου είπε ότι αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιούν οι Οθωμανοί για να γαμήσουν σφιχτά κολαράκια.
Ο Μάνος πρότεινε να βγάλω τα ρούχα μου ώσπου να βράσει το νερό. (Νερό??). Σε λίγα λεπτά καθόμουν γυμνή με τα πόδια ανοιχτά ενώ ο Πέτρος έφερε μια λεκάνη με βραστό νερό και την έβαλε κάτω από το κάθισμα ώστε ο ατμός να μου ζεσταίνει τον πισινό.

Ήταν αρκετά ευχάριστη αίσθηση και παρά τη νευρικότητα ένιωσα σχεδόν αμέσως να υγραίνομαι. Ο Μάνος έβαλε να δούμε στο βίντεο μια.......


 

Δεν υπάρχουν σχόλια