Breaking News

Κωνσταντίνα. Είμαι πapθενα απο πiσω. Τι να κάνω??? ΒΙΝΤΕΟ



Γεια σας! Με λενε Ντίνα και ειμαι 23 χρονων.


Αυτη η ιστορια που θα σας περιγραψω ειναι μια ιστορια απο το καλοκαιρι που μας περασε! Ειχαμε κανονισει με τους φιλους μου να παμε διακοπες στο σπιτι του Γιάννη στη Μυτιληνη για ενα 10ημερο να ξεσκασουμε και να περασουμε ηρεμα και γαληνια.

Εγω ημουν σε σχεση τοτε αλλα ειχαμε τσακωθει εκεινη την περιοδο γιαυτο αποφασισα να παω διακοπες με τους φιλους μου, να σκεφτω διαφορα πραγματα. Φτανουμε την πρωτη μερα και μας λεει ο Γιάννης…

– Παμε να φαμε σε εκεινη την ταβερνα που δουλευει και ενας φιλος μου; Λεμε και εμεις να παμε. Εγω βαριομουν να βγω να πω την αληθεια αλλα εκανα την αναγκη φιλοτιμο και ακολουθησα. Παμε εκει και........
ερχεται ενα πολυ ωραιο παλικαρι 17 χρονων γυρω στο 1.80 γεροδεμενος με κοντα καστανα μαλλια και μελι ματια
– Να σας συστησω παιδια αποδω ο Νίκος
– Χαρηκα πολυ. Τι θα θελατε;

Παραγγειλαμε και εγω δεν...............

loading...
μπορουσα να παρω τα ματια μου απο πανω του. Ηταν θεος. Ομως μετα ειδα κατι που με απογοητευσε αλλα με λογικευσε κιολας: ηρθε μια κουκλαρα, σαν μοντελο, και τον φιλησε παθιασμενα! Αλλα και να μην την φιλουσε δεν περιμενα να με κοιταξει κιολας. Ειμαι 1,75 γυρω στα 55 κιλα με μαυρα μαλλια και καστανα ματια ενω εκεινη ηταν 1,70 γυρω στα 50 κιλα με καταξανθα ματια και μαγευτικα πρασινα ματια.

Αφου τελειωνουμε το φαγητο μας λεει ο Γιάννης

– Δεν παμε για ενα ποτακι να κλεισει ωραια η βραδια; Να παρουμε και τον Νικο μαζι μας
– Εγω εχω δουλεια ακομα δεν ξερω αν θα τα καταφερω να ερθω αλλα θα προσπαθησω. λεει ο Ν.
Ξεκιναμε εμεις καθομαστε σε ενα μπαρακι και εγω ειχα βαρεθει την ζωη μου. Πολλες στιγμες επιασα τον εαυτο μου να κοιταει στην πορτα να περιμενει τον Ν. να ερθει αλλα μετα λογικευομουν ξανα!

Ξαφνικα νιωθω καποιον να μου πειραζει τους ωμους. Γυρναω και βλεπω τον Ν. με την κοπελα του ακριβως απο πισω μου. Ειχε ακουμπισει πανω μου και εγω μονο με το αγκιγμα του ενιωσα το μουν… μου να υγραίνεται. Καθησαν μαζι μας και μιλαγαμε αλλα εγω μετα απο λιγη ωρα κουραστικα και αποφασισα να γυρισω στο σπιτι. Σικωνομαι και μου λεει ο Ν.

– Που πας;; Φευγεις κιολας;
– Ναι ειμαι κουρασμενη του απανταω
– Θα σε παω με το μηχανακι μην πας μονη μες στο βραδυ
Ξεκιναμε λοιπον βλεπω το μηχανακι και του λεω
– Να το οδηγησω εγω;
– Ξερεις;
– Οχι αλλα θα μου μαθεις
Γελαει και λεει
– Οκ ανεβα

Ανεβαινω και καθεται πισω μου. Βαζω τα χερια στο τιμονι και βαζει αυτος τα δικα του απο πανω απο τα δικα μου. Ειχα αναψει παρα πολυ. Τελος παντων βαζουμε μπρος και αφου εχουμε προχωρησει λιγο νιωθω κατι στον κωλ… μου να κινειται.

Οταν καταλαβα οτι ο μικρος ειχε καυλ…. πηγε να μου φυγει το μηχανακι!

– Τι; Δεν εχεις ξανανιωσει καυλ… πουτσ…; μου λεει. Δεν απανταω μετα αφηνει το ενα χερι απο το τιμονι και το βαζει μεσα απο το στριγκακι μου στο μουν… μου και αρχιζει να τριβει την κλειτοριδ… μου πολυ εντονα.
– Για να δω πως οδηγεις. μου λεει. Εγω ειχα τρελαθει ειχα καυλ… απιστευτα. Μετα δεν αντεξα αλλο εκανα στην ακρη και εσβησα το μηχανακι, κατεβηκα και αρχιζω να τον φιλαω αλλα εκεινος με σταματαει…

– Τι πας να κανεις; Εχω κοπελα δεν ειδες; μου λεει. Εγω φρικαρω εκεινη την στιγμη και παω να ξανανεβω στο μηχανακι αλλα με τραβαει προς το μερος του
– Πλακα σου κανω κουτο. Ελα εδω. Και με φιλαει
– Τετοια παιχνιδακια σαρεσουν; του λεω
– Οχι λεει και με στηνει στο μηχανακι, μου κατεβαζει το σορτσακι και αρχιζει να γλυφει το υγρο μουν… μου. Εγω ημουν τοσο καυλωμ…. που με το που ακουμπησε η γλωσσα του το μουν… μου αρχισα να τρεμω.

– Σαρεσει πουτ@ν@κι μου; μου ελεγε. Μετα ετσι οπως ημουν μου εριξε μια σφαλιαρα στον κωλ… πολυ δυνατη και εγω καυλωσ…ακομα περισσοτερο
– Θες αγριο σεξ τσουλ@κι ε; Θες να σε βαραω και να σε βρηζω;
– Ναι του λεω με μια φωνη μες την κ@υλ@. Μετα μου τραβαει τα μαλλια με γυρναει και μου σπρωχνει το κεφαλι προς τα κατω. Εγω γονατιζω, του ξεκουμπονω το παντελονι και βλεπω μια τεραστια ψωλ… μπροστα μου.
– Ειδες ποσο μεγαλη ειναι; Αυτη εχει τακτοποιησει ολο το χωριο. μου λεει. Εγω αμεσως την εβαλα στο στομα μου και αρχισα να την γλυφω με μανια. Μετα με τραβαει και με στηνει στο μηχανακι οπως πριν και με μια γρηγορη κινηση μου τον καρφωσε στο μουνα…. μου. Εγω τοτε αρχισα να ουρλιαζω απο την ηδονη.

– Ετσι ρε πουτ@ν@κι σε θελω. Να τσιριζεις. μου ελεγε και καυλων…. Πηγα να γυρισω να τον φιλησω αλλα μου εριξε ενα χαστουκι και μου ειπε
– Τωρα θα κανεις οτι σου πω εγω καταλαβες;
Κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου. Ειχα υποταχτει πληρως σε αυτον και την μεγαλη ψωλ.. του μετα το βγαζει απο το μουνα… μου και με ανεβαζει στο μηχανακι καθηστη και αρχιζει να με γαμ…. ετσι. Με γαμ…. παρα πολυ γρηγορα και δυνατα που αδυνατουσα να μετρησω τις φορες που τελειωσα. Μου τραβαγε τα μαλλια και μου εγλυφε τις ρωγες. Ειχα τρελαθει απο την καυλ… Μετα με προσταζει να σηκωθω και να του στησω το κωλαρ… μου.

Εγω ημουν παρθενα απο πισω οποτε φοβομουν .......Η συνέχεια στο βίντεο απο κάτω
 


 



Δεν υπάρχουν σχόλια