Breaking News

Δημητρούλα. Ο φίλος του μπαμπά με ξεπάτωσε. Τα ήθελε ο ποπός μου. ΒΙΝΤΕΟ


Είμαι η Δήμητρα, 20 χρονών και θα ήθελα να σας περιγράψω πως με ξέσκισε ο συνεργάτης του πατέρα μου. Εγώ είμαι μελαχρινή, 1.60 ύψος, 56 κιλά, με μεγάλες βυζάρες και ένα πολύ τουρλωτό κωλαράκι. Η ιστορία μου ξεκινάει πριν ένα μήνα, που θα πηγαίναμε στο εξοχικό μας και θα ερχόταν και ένας συνεργάτης του μπαμπά. Ωστόσο την τελευταία στιγμή η μαμά μου δε μπορούσε να φύγει από τη δουλειά και πήγα εγώ με τον μπαμπά και το συνεργάτη του και την επόμενη μέρα θα γύριζε να πάρει και τη μαμά.


Το φίλο του μπαμπά τον γνώριζα πρώτη φορά και η εικόνα του ήταν μάλλον άσχημη. 55 χρονών, γύρω στο 1.70 κοιλαράς και τριχωτός. Από τη στιγμή που γνωριστήκαμε το βλέμμα του δεν έφευγε από τις βυζάρες μου, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν συνέβαινε πρώτη φορά που γνώριζα κάποιον αυτό και φόραγα μια αρκετά στενή μαύρη μπλούζα που τα τόνιζε. Η μέρα πέρναγε ήρεμα, με το συνεργάτη του πατέρα μου να μη παίρνει τα μάτια του από πάνω μου. Εμένα μου άρεσε η ιδέα να τον κάνω να υποφέρει από καύλα, καθώς ήξερα ότι αποκλείεται να του κάθεται καμία και ούτε πρόκειται να γαμήσει ποτέ μουνί σαν το δικό μου. Έτσι όταν πήγαμε για μπάνιο φόρεσα ένα λευκό μπικίνι από πάνω που έκανε τις καφετιές μου ρώγες να διαφανίζουν από μέσα. Το κάτω μέρος ήταν ροζ στρινγκάκι που τόνιζε τα στητά μου κωλομέρια ενώ φόρεσα ένα παρεό από πάνω.

Όταν φτάσαμε στην παραλία και έβγαλα το παρεό έμειναν ο πατέρας μου και ο συνεργάτης του να με κοιτάνε. Ο πατέρας μου που είχε σηκωθεί για να μπει στη θάλασσα ξανακάθισε καθώς η πούτσα του είχε γίνει πέτρα από το θέαμα. Εκεί που έπαθα πλάκα όμως είναι όταν γύρισα προς τον συνεργάτη του πατέρα μου. Η πουτσάρα του είχε σκληρύνει τόσο πολύ και ήταν τόσο τεράστια που το πουτσοκέφαλο του έβγανε από το μαγιώ και το κρατούσε με δυσκολία μέσα. Τρελάθηκα. Δε μπορούσα να πιστέψω ότι αυτός ο κοιλαράς χωριάτης έχει τέτοια ψωλάρα. Μπήκαμε στη θάλασσα και ......

loading...
όλα συνεχίστηκαν ομαλά, παρόλο που δε μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου τη ψωλάρα του. Το επόμενο πρωί πήγαμε για μπάνιο και μόλις γυρίσαμε η μητέρα μου πήρε τηλέφωνο και πήγε ο πατέρας μου να την πάρει. Εγώ μπήκα για μπανάκι. Έβγαλα το μαγιώ και άρχισα να χαϊδεύω απαλά όλο μου το κορμί. Έκλεισα τα μάτια μου και το νερό έπεφτε στο κορμί μου. Τότε ανοίγει η πόρτα απότομα και βλέπω μπροστά μου τον συνεργάτη του πατέρα μου εντελώς γυμνό.

-    Τί κάνεις εδώ;… του λέω.

-    Ε, είπα να κάνουμε μαζί μπανάκι να μην αργούμε μωρέ.

-    Φύγε ρε μαλάκα, του λέω.

Τότε έρχεται, μου πιάνει τα χέρια και με γυρνάει με δύναμη ακινητοποιώντας με.

-    Πουτάνα… όλη μέρα με καυλώνεις, θα σε ξεκωλιάσω τώρα!

-    Αι στο διάολο ρε χοντρέ, που θες να με γαμήσεις κιόλας.

Τότε μου ρίχνει ένα χαστούκι στο κωλομέρι μου με όλη του τη δύναμη που με έκανε να ζαλιστώ και να μειωθούν οι αντοχές μου. Έπιασε την τεράστια πουτσάρα του και άρχισε να τη τρίβει πάνω στο μουνί μου. Εγώ προσπαθούσα να φύγω αλλά η πούτσα του γινόταν όλο και πιο σκληρή. Τότε την έπιασε και την κάρφωσε με δύναμη μέσα στο μουνάκι μου. Ο πόνος ήταν απίστευτος. Με γάμαγε με όλη του τη δύναμη και πραγματικά ένιωθα να με σκίζει στα δύο.

-    Με πονάς… έλεγα.

-    Σκάσε καριόλα, θα σε πεθάνω στο γαμήσι σήμερα!

Μπαινόβγαινε με δύναμη με τη τεράστια ψωλάρα του. Ο πόνος άρχισε  να υποχωρεί, το μουνάκι μου έβγαζε υγρά και του είχα παραδωθεί. Εκείνος το κατάλαβε.

-    Πουτανάρα… μου έκανες τη δύσκολη και το μουνί σου δε σταματάει να χύνει. Είσαι μεγάλη καργιόλα.

-    Έχεις απίστευτη ψωλάρα, με σκίζεις όπως κανένας άλλος!

Με το που το ακούει αυτό, νιώθω τη χοντρή του ψωλάρα να φουσκώνει κι άλλο και να χύνει μέσα μου. Τότε το μουνάκι μου αρχίζει τις συσπάσεις. Χύναμε ταυτόχρονα. Πραγματικά γεμίσαμε υγρά. Μου βγάζει τη ψωλάρα του από το μουνάκι και μου τη δίνει στο στόμα να τη καθαρίσω από τα υγρά. Άρχισα να πιπιλάω το χοντρό του πουτσοκέφαλο αλλά εκείνος με έπιασε από το μαλλί και μου την κάρφωσε βαθιά μέσα στο στόμα. Πνίγηκα, δάκρυσα και ακόμη δεν είχα πάρει στο στόμα μου ούτε τη μισή.

-    Γλειψ’ τη πουτανάρα μου, καθάρισε την από τα χύσια καργιόλα. Μόνο για αυτό είσαι!

Του την έγλειφα λαίμαργα και όσο καλύτερα μπορούσα. Ήταν η μεγαλύτερη ψωλάρα που είχα γευτεί και τα χύσια πάνω την έκαναν απολαυστική.

-    Καργιόλα… τι τσιμπούκι είναι αυτό που κάνεις, με πεθαίνεις. Ούτε επαγγελματίας δεν μου την έχει ρουφήξει έτσι καυλάκι.

Πραγματικά η πούτσα του σε λίγα λεπτά είχε γίνει πιο σκληρή και από πριν. Δε λύγιζε με τίποτα. Τότε μου τη βγάζει από το στόμα.

-    Έχεις τόσο χοντρή ψωλάρα… δε χορταίνω να στη γλείφω, δωσ’ τη μου λίγο ακόμη, του λέω.

-    Όχι καργιόλα, ήρθε η ώρα για το αγαπημένο μου, την κωλάρα σου πουτανάρα μου…

λέει και με στήνει στα τέσσερα βάζοντας με να τουρλώσω το κωλαράκι μου.

-    Όχι, σε παρακαλώ, ότι άλλο θες αλλά θα με πεθάνεις με τέτοιο τέρας, δε θα αντέξω…

λέω αλλά τρεις δυνατές μπατσιές στον κώλο μου ήταν αρκετές για να με συνεφέρουν και να καταλάβω ότι τα παρακάλια μου είναι μάταια. Το πουτσοκέφαλο του ακούμπησε στη στενή μου κωλοτρυπίδα και πριν προλάβω να το καταλάβω καρφώθηκε βίαια μέσα μου. Ούρλιαζα από τον πόνο και εκείνος γέλαγε και μου έλεγε ότι έχω την καλύτερη κωλάρα που έχει γαμήσει και από εδώ και πέρα θα ευχαριστηθώ γαμήσι. Έμεινε για μερικά δευτερόλεπτα ακίνητος με τη πούτσα του μέσα στο κωλί μου για να τη συνηθίσω και στη συνέχεια άρχισε να μου το γαμάει γρήγορα. Ο πόνος ήταν αφόρητος αλλά συγχρόνως το γαμήσι ήταν απίστευτο. Ήταν ο πιο σκληρός γαμιάς που είχα. Μέ έβριζε και μου έλεγε ότι είμαι μεγάλη πουτανάρα σαν τη μάνα μου. Έχυνα ασταμάτητα. Το ξέσκισμα διέκοψε το τηλέφωνο. Ήταν η μάνα μου και μου είπε ότι σε 20 λεπτά θα είναι εκεί. Εν τω μεταξύ, όσο μίλαγα στο τηλέφωνο ο γαμιάς μου είχε μειώσει ταχύτητα, αλλά χωρίς να τη βγάλει από μέσα μου την έχωνε όσο πιο βαθιά γινόταν για να τη πάρω όλη. Αμέσως μετά, έβγαλα την ψωλάρα του από την ανοιγμένη πλέον κωλοτρυπίδα μου και μου την έδωσε στο στόμα.

-    Πουτανάρα μου… τσιμπούκωσε τη πούτσα που σε ξέσκισε…

μου έλεγε και μου τη κάρφωνε με όλη μου τη δύναμη κάνοντας με να μη μπορώ να πάρω ανάσα. Σε ελάχιστα λεπτά το πηχτό  ψωλόχυμα του είχε προσγειωθεί στο στοματάκι μου. Δεν άφησα σταγόνα όπως με διέταξε. Τα κατάπια όλα. Άλλωστε μετά από τέτοιο γαμήσι ήταν το λιγότερο για να ικανοποιήσω το γαμιά μου.

-    Από εδώ και πέρα τσουλάκι θα περάσουμε πολύ ωραία, μου είπε. Μόλις κοιμηθούν οι άλλοι το βράδυ σε περιμένω στο δωμάτιο μου…

είπε και με παράτησε εκεί. Πήγα να ολοκληρώσω το μπανάκι μου ξεσκισμένη εντελώς και χωρίς να μπορώ να κουνηθώ καλά-καλά........H συνέχεια στο βίντεο 


Δεν υπάρχουν σχόλια