Breaking News

Εφυγα από τη δουλειά νωρίτερα και την έπιασα να με απατάει καλοκαιριατικα. Τι κάνω ??? ΒΙΝΤΕΟ


Γεια σας, είμαι ο Κώστας 46 ετών  1,86 95 κιλά και η γυναίκα μου είναι η Κάτια, 42, 1.71, 65 κιλά. Είμαστε παντρεμένοι 19 χρόνια και έχουμε ένα γιο 18,5 ετών. Με τους κουμπάρους μας τον Γιώργο και την Χαρά είμαστε πολύ φίλοι και τα καλοκαίρια νοικιάζουμε δύο διαμερίσματα σε γνωστό μέρος κοντά στην Αττική. Οι κουμπάροι μας έχουν ένα γιο συνομήλικο με το δικό μας που κάνουν παρέα τα καλοκαίρια εδώ και 10 χρόνια, από τότε που ξεκινήσαμε να νοικιάζουμε τα διαμερίσματα. Ο Γιώργος και η Χαρά είναι πολύ όμορφο ζευγάρι, ταιριάζουμε πολύ σαν παρέα, αλλά είναι αρκετά πιο προχωρημένοι από εμάς. Σε συζητήσεις που κάνουμε αλληλοπειράζονται και λένε πράγματα που εγώ και η γυναίκα μου ούτε να διανοηθούμε δεν μπορούμε να πούμε.


Μιλάνε για ανταλλαγή ζευγαριών, η Χαρά όταν δεν είναι τα παιδιά μαζί μας βγάζει το πάνω μέρος του μαγιώ, μου λέει πολλές φορές να της βάλω λάδι, πράγμα που αποφεύγω γιατί η γυναίκα μου ζηλεύει και δε θέλει τέτοιες καταστάσεις. Ο κουμπάρος μου, μου έχει πει ότι θα ήθελε να αλλάζαμε γυναίκες ή να κάναμε τετράδα και ότι γουστάρει σαν τρελός την Κάτια και η Χαρά εμένα. Εγώ δεν τα λέω στη δικιά μου γιατί θα τσακωθούμε. Επίσης η Χαρά λέει συνέχεια στη γυναίκα μου πως την γάμησε ο Γιώργος, πολλές φορές στην παραλία της λέει πόσο καυλωμένη είναι κλπ. Η δικιά μου τα βλέπει σαν πλάκα και δεν παρεξηγείται. Ξέχασα να σας πω ότι το μόνο πικάντικο που δέχεται η γυναίκα μου είναι οι φαντασιώσεις και μόνο στο μυαλό, χωρίς να γίνουν πραγματικότητα. Της αρέσει να την παίρνει άλλος άντρας μπροστά μου ή να το κάνουμε και 3 μαζί. Σπάνια βάζουμε στη φαντασία μας άλλη γυναίκα.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε ο γιος μας έλειπε διακοπές με τους φίλους του και ο γιος του εκείνη την περίοδο ήταν μαζί τους. Αλέξανδρος είναι το όνομά του, είναι ένα παλληκάρι γύρω στο 1.90, είναι αθλητής στην κολύμβηση, ωραίο παιδί το οποίο το γνωρίζουμε από τότε που γεννήθηκε. Κάναμε λοιπόν παρέα όλοι μαζί οι 5 μας και ο Αλέξανδρος δεν ήταν και πολύ στα καλά του. Ο Αλέξανδρος πάντα έριχνε κρυφές ματιές στην Κάτια, φυσιολογικό το βρίσκαμε… κι εμείς έχουμε γιο στην ίδια ηλικία και δε.................

loading...
μας έκανε εντύπωση ότι την κοίταγε ειδικά στην παραλία. Ένα πρωί οι κουμπάροι μου μας είπαν ότι πρέπει να λείψουν για 2 μέρες και αν μπορούσαμε να έχουμε στο νου μας τον Αλέξανδρο, εμείς είπαμε εννοείται και τα παιδιά έφυγαν.

Ο Αλέξανδρος κοιμόταν και κατά τις 12 η γυναίκα μου πήγε να τον ξυπνήσει για να πάμε στη θάλασσα. Είχε κλειδιά του διαμερίσματος και όταν μπήκε μέσα, πήγε προς το δωμάτιο του Αλέξανδρου και άκουσε κάποιους γνωστούς ήχους. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη και ο Αλέξανδρος έπαιζε την πούτσα του με ανοιχτό το λαπτοπ να έχει μια φωτογραφία της Κάτιας με μαγιώ από το φετινό καλοκαίρι. Η γυναίκα μου δεν του είπε τίποτα, τον άφησε και έχυσε και μετά από λίγο χτύπησε την πόρτα και του φώναξε «σήκω υπναρά». Αυτός πετάχτηκε από το κρεβάτι, η πούτσα του ήταν όρθια ακόμα και κρύφτηκε πίσω  με το σεντόνι. Της είπε «κυρία Κάτια συγνώμη γι’ αυτό που  είδατε» και η γυναίκα μου του είπε… «μην ανησυχείς, έχω ξαναδεί, δεν είναι τίποτα». Της λέει να βγει λίγο έξω και πήγε και έκανε ντους. Η γυναίκα μου συμμάζεψε λίγο το διαμέρισμα και αυτός ντύθηκε με το μαγιώ του και της είπε  είμαι έτοιμος.

Στην παραλία ο Αλέξανδρος ήταν σκεφτικός, η γυναίκα μου είπε να πάω να φέρω καφέδες και του έπιασε κουβέντα. Τον ρώτησε τι τρέχει και τη είπε ότι δεν έχει κάποιον να πει το πρόβλημά του, ντρέπεται τους γονείς του, ο γιος μας που κάνει παρέα είναι πιο προχωρημένος και δεν έχει κάποια φίλο που να εμπιστεύεται. Είπε λοιπόν στη γυναίκα μου ότι του αρέσει πολύ μία κοπέλα, μόνο που εκείνη είναι 24 ετών και αυτός ακόμα δεν έχει κάνει έρωτα. Η γυναίκα μου μόλις της το είπε σχεδόν πνίγηκε από την έκπληξη. Εκείνη την ώρα ήρθα και εγώ με τους καφέδες και μόλις με είδε, είπε ότι θα πάνε να κολυμπήσουν με τον Αλέξανδρο. Αντί να πάνε για κολύμπι, κάθισαν μέσα στην ακτή μέσα στη θάλασσα και πήραν τους καφέδες μαζί. Η γυναίκα μου, μου είπε θα σου πω μετά και μου έδωσε ένα φιλί στο στόμα όλο πάθος. Της είπε λοιπόν ότι δεν ξέρει πως γίνεται ο έρωτας, έχει δει μόνο ταινίες στο ίντερνετ, πιστεύει ότι έχει μικρή πούτσα (αυτά κάνουν οι τσόντες) και εκείνη τη στιγμή του είπε η γυναίκα μου ότι το πρωί που τον είδε να παίζει την πούτσα του ήταν πολύ όμορφη και σε πολύ καλό μέγεθος.

Τώρα ήταν η στιγμή του Αλέξανδρου να τα χάσει. Η γυναίκα μου τον καθησύχασε, αυτός είχε γίνει κατακόκκινος από τη ντροπή του και δεν ήξερε τι να πει. Μετά του είπε… «έλα πάμε, ήρθε η ώρα να φάμε, πήγαινε κάνε ένα ντους κι έλα». Εκείνη την ώρα τα έμαθα όλα και εγώ. Κατά έναν περίεργο λόγο, δε ζήλευα τον γιο του φίλου μου, αλλά και η γυναίκα μου για κάποιο λόγο ήθελε να του κάνει έρωτα. Μετά το μεσημεριανό φαγητό πήγαμε για ύπνο και η γυναίκα με ρώτησε αν θα με πείραζε να κάνει έρωτα στον Αλέξανδρο. Τη στιγμή που μου τα έλεγε, είχε αρχίσει τα γλωσσόφιλα και μου είχε πιάσει τον πούτσο. Εγώ δεν έλεγα τίποτα και την ώρα που της έλεγα «δεν ξέρω» άρχισε μου παίρνει πίπα, την καλύτερη στη ζωή της, με τρέλανε, τα κατάπιε σαν τρελή, κάτι που το κάνει σπάνια. Το βραδάκι κανονίσαμε να πάμε σε ένα μπαράκι, ο Αλέξανδρος χάρηκε, η Κάτια ντύθηκε υπέροχα, με ένα ωραίο άσπρο μίνι φόρεμα χωρίς σουτιέν, αέρινο, πέδιλα με λουριά σε όλη την υπέροχη γάμπα της, τα νύχια της λευκά και αυτά και μακριά, ένα όμορφο απαλό κόκκινο κραγιόν, ήταν πανέμορφη.

Μόλις την είδε ο Αλέξανδρος έπαθε την πλάκα του. Το μπαράκι ήταν 50 μέτρα από τα δωμάτια και πήγαμε με τα πόδια. Η μουσική, επειδή πήγαμε νωρίς, ήταν απαλή, το αεράκι ήταν υπέροχο και παρήγγειλα σαμπάνια. Εμείς με τον Αλέξανδρο ήμασταν όρθιοι στη μπάρα και η Κάτια είχε καθίσει σταυροπόδι σε σκαμπό και μικρός είχε πάθει την πλάκα του. Μετά από κάποια ώρα μου λέει η γυναίκα μου…

-    θα το κάνω τώρα, θα του πω ότι πονάει το κεφάλι μου να με πάει στο δωμάτιο και εσύ έλα μετά από 10 λεπτά εάν θέλεις να μας δεις. Μη μου πεις  όχι…

και μου δίνει ένα γλωσσόφιλο. «Έχω απίστευτο πονοκέφαλο…» λέει μετά από λίγο. «Αλέξανδρε… πήγαινέ με στο δωμάτιο και μετά γύρνα να συνεχίσεις με τον Κώστα.» Περίμενα λίγο και μετά από ένα τέταρτο πήγα εγώ προσπαθώντας να μην κάνω θόρυβο. Η γυναίκα μου είχε φροντίσει να μην έχει φώτα, η πόρτα από την κρεβατοκάμαρα ήταν μισάνοιχτη και αυτό που αντίκρισα με σόκαρε. Ήταν όρθιοι, τον φίλαγε απαλά και τους έβγαζε τα ρούχα. Του μιλούσε και του έλεγε «σ’ αγαπώ μωρό μου, είσαι πανέμορφος». Του έβγαλε του πουκάμισο και μετά το παντελόνι. Το μποξεράκι του ήταν φουσκωμένο, του το έβγαλε και πετάχτηκε ένα πολύ ωραίο καυλί, αρκετά μεγάλο αλλά όχι τεράστιο. Τον φίλαγε στο στόμα και τον έπαιζε. Αυτός είχε τρελαθεί. Τον πήρε στο στόμα και το παιδί είχε τρελαθεί.

Μετά από λίγο τον ξάπλωσε στο κρεβάτι και αυτή από πάνω του τον φίλαγε στο στόμα και τριβόταν στον πούτσο του. Κάποια στιγμή, σηκώθηκε, τον καβάλησε, του χάιδεψε το κεφάλι και κάθισε πάνω του. Άρχισε και χόρευε πανέμορφα. Εγώ τον είχα βγάλει έξω και έχυνα σαν τρελός. Την κάρφωνε κι αυτή φώναζε «γάμα με παιδαρά, γάμα με γλύκα μου, σε αγαπώ κούκλε μου». Έχυσαν μαζί από ότι κατάλαβα γιατί φώναξαν και νόμιζα ότι θα μας ακούσουν σε όλο το τετράγωνο. Μετά από αυτό εγώ έφυγα και πήγα ξανά στο μπαρ αποσβολωμένος. Παρήγγειλα ουίσκι και σκεφτόμουν ότι τον είχα παίξει βλέποντας τη γυναίκα μου να γαμιέται με το γιο του φίλου μου. Σε αρκετή ώρα πήγα για ύπνο και τους βρήκα να κοιμούνται αγκαλιά. Κοιμήθηκα στον καναπέ.

Κατά τις 10 το πρωί με ξύπνησε η γυναίκα μου και μου είπε πάμε στο μπάνιο, και μου είπε τι έγινε μετά τα πρώτο γαμήσι. Είχε δει που έφυγα. Μετά από λίγα λεπτά ο μικρός ήταν πάλι έτοιμος και άρχισε  να της γλείφει το μουνί. Της είπε «το έχω δει στο ίντερνετ και θέλω να στο κάνω». Η γυναίκα μου τον κατεύθυνε και το απολάμβανε και όπως είχε ανοιχτά τα πόδια της του είπε, «είμαι έτοιμη αγάπη μου, πάρε με. Ο Αλέξανδρος έπεσε πάνω της λίγο αδέξια, αλλά μόλις μπήκε μέσα της την πήρε με λύσσα. Του άρεσε πολύ. Της έλεγε ότι είναι δικιά του, ότι θέλει να τη γαμάει συνέχεια και μετά από λίγα λεπτά έχυσε πάλι μέσα της. Να μη σας τα πολυλογώ, ο μικρός έχυσε 4 φορές και η δικιά μου άλλες τόσες. Εάν σας άρεσε αυτό που ζήσαμε, ρωτήστε με ότι θέλετε. Δεν το έχει ξανακάνει με τον μικρό, αλλά η σχέση μας έχει αλλάξει. Προσπαθώ να το συνηθίσω. Η γυναίκα μου επιμένει ότι δεν πρέπει να αισθάνομαι απατημένος, δε θέλει να το κάνει με άλλο άντρα και δεν πρόκειται να ξαναγίνει.........H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια