Breaking News

Ναταλία. Εχω τρελή φαγούρα απο πίσω...... λέτε να ήρθε η ώρα μου??? ΒΙΝΤΕΟ


Καλησπέρα και από έμενα, Δομήνικος, 33 ετών, 185 cm, 85 κιλά, ασχολίες γυμναστήριο, γυναίκες, βόλτες, αυτοκίνητα jeep. Θα σας διηγηθώ την περιπέτεια μου στο μαγαζί που έχω με συνεταίρο. Όπως κάθε βράδυ έτσι και εχτές δούλευα στο εστιατόριο μπαρ ως υπεύθυνος. Άνοιγε στις 6 και έκλεινε στις 3, μπορεί και πιο αργά το Σαββατοκύριακο. Μόνιμο πρόβλημα είναι το θέμα με τις εμφανίσιμες σερβιτόρες που ερχόντουσαν η μια πίσω από την άλλη για δουλεία και έπρεπε εγώ να τους δείξω το μαγαζί και να δω αν μπορούν να αντεπεξέλθουν. Μια από της πιο σέξι, η Ναταλία από την Ολλανδία, 19 χρονών, 1.65 ύψος περίπου, κορμάρα και προσωπάρα βγαλμένη από τσόντα ακριβής παραγωγής. (Μαμά ολλανδέζα μπαμπάς Έλληνας). Ήρθε ώρα αιχμής που το μαγαζί ήταν γεμάτο και μόλις την είδα να μπαίνει από την πόρτα εντυπωσιάστηκα πραγματικά. Φόραγε ένα ολόσωμο φορεματάκι που διακρίνονταν οι τελείες καμπύλες της, το τούμπανο ολλανδικό στητό της στήθος και το τόσο σέξι λευκό προσωπάκι της, με πράσινα μάτια, πραγματικά σαν κούκλα σιλικόνης.


-    Καλησπέρα μπορώ να μιλήσω με τον υπεύθυνο;…

ρώτησε στο μπαρ. Βγήκα από το μπαρ που βρισκόμουν και πραγματικά κοκάλωσα νόμιζα ότι βρισκόμουνα στο alkatraz στη Συγγρού. Τι μούναρος λέω από μέσα μου είναι αυτός;


-    Ψάχνω για δουλεία service, αν σας ενδιαφέρει κρατήστε το τηλεφωνώ μου.

-    Την έχεις ξανακάνει;…


της λέω και τα μάτια μου να μου φεύγουν στο τέλειο στητό της στήθος και στο τέλειο κορμί της χωρίς να το θέλω.


-    Ναι, μου λέει, σε καφέ στην νέα Σμύρνη και σε μπαρ.

-    Ok, έλα αύριο κατά της 4 το απόγευμα για να σου δείξω το μαγαζί πριν ανοίξει και μετά θα συνεννοηθείς με τη Μαρία, την άλλη σερβιτόρα (άλλο ξέκωλο αυτό).

-    Οκ…


μου λέει όλο χαρά, μου κλείνει το μάτι, παίρνει το τσαντάκι της, αλλά ξέχασε στην καρεκλά του μπαρ ένα σαν ψιλό παρεό που το φόραγε στο λαιμό της και φεύγει κουνώντας το κωλαράκι της όλο νάζι. Δυο τρεις συχνοί πελάτες με ρώτησαν ποια ήταν αυτό το τέλειο μωρό.


-    Από αύριο τούς λέω θα δουλεύει εδώ!

-    Κάθε μέρα εδώ θα ερχόμαστε να τρώμε…


και γέλασαν οι άλλοι. Ενώ έμενα ήταν το μυαλό μου όλο το βράδυ στην Ναταλία και το πως θα καταφέρω να το γλείψω αυτό το τέλειο κορμάκι και να το σκίσω στα τέσσερα. Η μέρα πέρασε και ήρθε η επόμενη, που με βρίσκει στο μπάνιο με το bathmate μου (για όσους δεν ξέρουν το bathmate είναι εργαλείο για το πέος κάνει δουλεία) ενώ είχα το καυλί μου στο bathmate 15 λεπτά και έκανα μπάνιο είχε πρηστεί αφάνταστα, ενώ η κοπέλα μου κοιμόταν στο δωμάτιο για μεσημέρι, δεν άντεξα και όπως έτρεχε το χλιαρό νερό στο σώμα μου, σκεφτόμουν τη μικρή ολλανδέζα και ερεθιζόμουν τόσο πολύ, που με τούς αφρούς της μαλακτικής κρεμάς, έτριβα τον πούτσο μου ώσπου έφτασα σε σημείο να μαλακίζομαι τρελά μόνος μου στο μπάνιο για πάρτη της, ώσπου τελείωσα με γεμίζοντας τις κουρτίνες του μπάνιου. Βγήκα, ντύθηκα, η ώρα ήταν 3 και έπρεπε να είμαι στο μαγαζί για να ανοίξω για το μάγειρα, προετοιμασίες κλπ. Μόλις έφτασα η Ναταλια περίμενε από έξω.

-    Γεια σας, μου λέει.

-    Γεια σου Ναταλία μου, πέρασε, της λέω.

Πραγματικά στο φως της ημέρας ήταν ακόμα πιο μουνάρα.

-    Ξέχασα μάλλον εδώ ένα παρεό φουλάρι!

-    Ναι, της λέω, το έχω στο γραφείο.

-    Ω… ευχαριστώ!

-    Αν θέλεις, της λέω, να ...............

loading...
μη μου μιλάς στον πληθυντικό, γιατί θα δουλεύουμε μαζί.

-    Οκ…

μου λέει και γέλασε κοιτώντας με στα μάτια .Ξεκινήσαμε την περιήγηση στο μαγαζί, τασάκια, φώτα και λοιπά για μισή ώρα περίπου (όντως ήταν τσακάλι). Της λέω…

-    από ταμιακή ξέρεις;

-    Ναι… μου λέει.

-    Μπράβο…

της λέω! Περνάμε μέσα στο μπαρ και όπως είναι λίγο άβολο, καθόμουν πίσω να της δείξω πως λειτουργεί και έτσι όπως της μίλαγα μου ερχόταν το άρωμα της και εγώ φανταζόμουν το μυρωδάτο μουνάκι της να της το πλένω με τη γλώσσα μου και χωρίς να το θέλω το καυλί μου είχε πρηστεί και της το ακούμπησα καθώς έκανα πως κουνήθηκα να δω αντίδραση. Την είδα να κοκκινίζει, και καλά έκανε πως τραβηχτικέ. Γυρνάει και μου λέει…

-    - μήπως δεν πρέπει να έρχομαι με φόρεμα; Δεν ξέρω πως ντύνονται οι άλλες κοπέλες.

-    Όχι, της λέω, δε με πειράζει, όπως νιώθεις άνετα.

-    Οκ… χαίρομαι…

μου λέει και συνεχίσαμε με την ταμιακή και χωρίς να το θέλω όπως την έχω πιάσει από τον ώμο φιλικά και της δείχνω, το ένα χέρι μου βρέθηκε στη μεσούλα της και δεν αντέδρασε. Χωρίς να το θέλω, το χέρι μου πήγε μηχανικά στα τελεία κωλομέρια της και τινάχτηκε. Τα μαγουλάκια της είχαν γίνει ροζ και δεν αντέδρασε. Τότε μπήκε από την πόρτα η Μαρία η σερβιτόρα και μας έκοψε.

-    Οκ… της λέω, εγώ πάω πίσω στο γραφείο. Τα υπόλοιπα τα συνεννοείστε μαζί. Ότι θέλετε θα είμαι πίσω…

και αποχώρισα. Φεύγοντας την είδα να με καρφώνει και να δαγκώνει τα χείλια της και έλιωσα από καύλα. Η ώρα 8 και το μαγαζί είχε κόσμο. Εγώ στο γραφείο και από την κάμερα του μπαρ να τη βλέπω να πηγαινοέρχεται με το δίσκο και να μυρίζω το παρεό που είχε ξεχάσει, με το άρωμα της και το καυλί μου να μη λέει να ηρεμήσει. Ώσπου τελείωσε το χαρτί της ταμιακής, μια που εγώ δεν το αλλάξει, μπας και δουλέψει το σχέδιο μου… και έτσι έγινε. "Ντρρριν" το κινητό, η Μαρία:

-    Έλα Δομίνικε, τελείωσε το χαρτί της ταμιακής και δε βρίσκω τα ρολά.

-    Sorry ρε, μαλακία, τα έβαλα στο ντουλάπι με τις αποδείξεις. Τα κλειδιά τα έχω εγώ. Στείλε τη μικρή να πάρει και το παρεό της.

-    Οκ σε 5.

Ήρθε και η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Δεν μπορούσα να χάσω τέτοια ευκαιρία, αφού μου πέρναγε από το μυαλό να τη βιάσω, τόσο πολύ την ήθελα. Την είδα από τη μισάνοιχτη πόρτα να είναι από πίσω και να με βλέπει να έχω το παρεό της στο πρόσωπο μου και να τον παίζω! Δίστασε. Έκανα πως δεν την έβλεπα και αυτή να με κοιτάει υπομονετικά να μαλακίζομαι. Τα έχασε, δεν ήξερε τι να κάνει και χτύπησε την πόρτα γρήγορα.

-    Έλα Ναταλία, της λέω.

-    Συγγνώμη, μου λέει, θέλουμε τα κλειδιά για την ταμιακή.

-    Το ξέρω μωρό μου, της λέω. Κλείσε την πόρτα…

της λέω. Κοιτάζοντας έξω φοβισμένη, την έκλεισε.

-    Μη φοβάσαι δε θα έρθει κανείς.

-    Μπορείς να μου δώσεις και το παρεό μου;

-    Βεβαίως θα στο δώσω μωρό μου.

Εγώ να έχω τυλίξει το καυλί μου με το παρεό και να είναι τέρμα πρησμένο.

-    Ναταλία, της λέω, θέλεις να σου δείξω τον πούτσο μου;

-    Χα… μου λέει, τον είδα, τώρα τον είδα. Για έμενα τον έπαιζες;

-    Ναι καυλάκι μου για εσένα!

-    Με καύλωσε πολύ που σε είδα να μαλακίζεσαι για εμένα, μου λέει.

-    Έλα τον δεις και από κοντά...

και έπεσε στα γόνατα.

-    Μα πρέπει να πάρω τα κλειδιά, περιμένει ο κόσμος!


Παίρνω το κινητό.

-    Έλα Μαρία, έχει δυο ρολάκια στο ράφι με τα ποτήρια κρασιού.

-    Οκ, μου λέει.

-    Η Ναταλία θα έρθει σε 10 λεπτά, να μιλήσουμε για το μαγαζί.

-    Οκ τα καταφέρνω. Να σου πω, μου λέει, κράτα την είναι τσακάλι!

-    Οκ… τα λέμε σε λίγο.

Η Ναταλία να με κοιτάει γονατισμένη μπροστά στο όρθιο καυλί μου χαμένη.

-    Παρ' τον μωρό μου, δικό σου είναι το καυλί μου.

Με κοιτάει στα μάτια και μου λέει…

-    Καργιόλη…

και ρίχνοντας μια δυνατή ροχάλα, με τσιμπούκωσε με μανία και μου έγλειφε τα αρχίδια με το σκουλαρίκι που είχε στην γλωσσά.

-    Καργιόλη… μου λέει, τι ψωλάρα είναι αυτή, σα γλυπτό είναι μου λέει.

-    Τσιμπουκώσου καυλάκι μου…

της λέω και έχοντας το ένα πόδι στην καρεκλά και πιάνοντας την από την κοτσίδα την οδηγούσα εγώ την πίπα για 2, 3 λεπτά με φουλ σάλιο, που με φρέναρε και το έφτυνε με μανία. Μου ερχόταν να τελειώσω από την καύλα και τη σταμάτησα. Την πλακώνω στα γλωσσόφιλα λες και ήμασταν τρελά ερωτώμενοι. Την πιάνω και τη σηκώνω στον αέρα πάνω στον ώμο μου και της ξεκινάω γλειφομούνι. Της το έγλειφα σαν τρελός και να τρέμει το Ναταλακι από ηδονή και να λέει:

-    Σκίσε με σε παρακαλώ, γάμα με, γάμα με καργιόλη.

Τα μουνόχειλα της έσταζαν καυτά υγρά από το στόμα μου στο λαιμό μου.

-    Τι καυλιάρα είσαι εσύ μωρό μου;… της λέω.

-    Γάμα με παλιό μαλάκα…

μου λέει και πιάνοντας την από τα τέλεια κωλομέρια, χωρίς να της βγάλω το φορεματάκι και το στρινγκ της τον κάρφωσα στον αέρα, εγώ από τα κωλομέρια της πιασμένος και το Ναταλάκι από το λαιμό μου. Γαμιόμασταν σαν τρελοί. Η πούτσα μου ήταν έτοιμη να εκραγεί, οι βυζάρες της είχαν μπουκώσει το στόμα μου και μου έρχονταν να της τα καταπιώ!

-    Χύνω γαμιά μου…

να φωνάζει η μικρή, λούζοντας μου τον πούτσο με καυτά υγρά.Την κατέβασα σίγα σιγά, της έγλειψα λίγο τις καυλωμένες ρώγες της φιλώντας τη. Εμένα το καυλί μου ήταν στο παρά πέντε να εκραγεί και της λέω:

-    Γλείψε τα μουνο-υγρά σου από το καυλί μου μωρό μου.

-    Μην τελειώσεις στο στόμα μου.

-    Όταν θέλω θα στο πω…

και ξεκινάει να μου τον παίζει με τα βυζάκια της εναλλάξ και να το πιπώνει βαθιά. Δεν άντεξα και τσακώνοντας την από την κοτσίδα της λέω ότι χύνω και πήγε να τραβηχτεί μουγκρίζοντας και τραβώντας το κεφάλι, άλλα δεν την άφησα.

-    Παρ' τα, της λέω, παλιό πουτανάκι τα χύσια μου στο στόμα…

γεμίζοντας το στόμα της. Πήγε να πνίγει και τα κατάπιε. Πραγματικά βγάζοντας την πούτσα μου από το στόμα της δεν υπήρχε ούτε σταγόνα.

-    Ωραία γεύση είχαν τελικά, μαλάκια έκανα που δεν είχα δοκιμάσει τόσο καιρό με το αγόρι μου.

Εγώ να στάζω ιδρώτα και να είμαι σε νιρβάνα, το καυλί μου αρχίζει να πέφτει.

-    Είσαι και γαμώ τα μουνιά, της λέω.

-    Κι εσύ, μου λέει, δεν πας πίσω, αλλά και το καυλί σου είναι τέλειο…

και μου τον έπιασε με τα βελούδινα χεράκια της.

-    Ξέρεις τι θέλω, μου λέει, πολύ;

-    Τι καυλάκι μου;

-    Να, μου αρέσει πολύ το καυλί σου, άλλα θέλω να μεγαλώνει μέσα στο στόμα μου…

Την τράβηξα προς το καυλί μου, το έβαλε μέσα στο τέλειο στοματάκι της και να μου κάνει παιχνίδι με την γλωσσά. Αυτό ήταν. Άρχισε να σκληρύνει επικίνδυνα, ώσπου δε χώραγε άλλο και άρχισε να μου το τσιμπουκώνει και να του ρίχνει χαστούκια το πουτανάκι. Τη σηκώνω και τη στήνω στα τέσσερα πανό στο γραφείο χωρίς να βγάλει το φορεματάκι της και βάζω το στρινγκ στα πλάγια.Της ανεβάζω το ένα πόδι επάνω και αρχίζω να της πλένω πάλι το μυρωδάτο μουνάκι της βλέποντα τα τέλια κωλομέρια της δεν άντεξα και ήθελα να της σκίσω το κωλαράκι. Ανοίγω το συρτάρι χωρίς να σταματήσω, περνώ το baby oil και έλουσα όλο τον πούτσο μου. Γέμισαν μπούτια, χεριά, παντού. Η Ναταλία να αναστενάζει και να μου λέει:

-    Θέλω την ψωλάρα σου μέσα μου μωρό μου.

Εγώ να συνεχίζω να τη γλείφω και να βάζω το λαδωμένο δάχτυλο μου στην κωλοτρυπίδα της.

-    Αχ μη, μου λέει, από εκεί είμαι παρθένα.

Τρελάθηκα! Σηκώθηκα και τις έριχνα απανωτά χαστούκια στα κωλομέρια με δύναμη. Τα χεριά μου να είναι μέσα στα λάδια και όντως έτσουζε. Είχαν γίνει ροζ και να φωνάζει…

-    πονάω, σκίσε με ρε γαμιόλη σε παρακαλώ.

Της τον κάρφωσα βίαια στη μουνάρα της με γρήγορο ρυθμό. Πέσανε στύλο, τασάκια, όλα κάτω. Η Ναταλία να φωνάζει "σκίσε με, χύνω ξανά, αχ Θεέ μου…" και έλουσε όλο το καυλί μου καυτά υγρά. Ξαφνικά βγαίνω και της λέω…

-    τώρα θα σε σκίσω καυλιάρα μου.

Ξαναπερνώ το baby oil, τον λούζω και πάω για κωλοτρυπίδα.

-    Μη… μου λέει, το κρατάω αυτό που θα παντρευτώ!

-    Άσε ρε, της λέω, μέχρι τότε θα έχει κλείσει… και που ξέρεις μπορεί να παντρεύουμε μαζί…

και γέλασε.

-    Αν πονέσω θα σταματήσεις.

-    Οκ καύλα μου!

Της έβαλα στην αρχή δάχτυλο.

-    Ωραία είναι, μου λέει.

-    Είδες που στο είπα;…

πιάνο το λαδωμένο καυλί μου και της καρφώνω όπως ήταν στα τέσσερα σιγά-σιγά. Μόλις έβαλα το μισό, άρχισα να μπαινοβγαίνω και η Ναταλία ξαπλωμένη στο γραφείο να φωνάζει από καύλα. Δεν άντεξα!

-    Παρ' το όλο μέσα πουτανάκι μου… της λέω.

-    Μη! Βγες, πονάω!

άλλα εγώ να την έχω πιάσει από τα κωλομέρια και με κόντρα το γραφείο τη σφυροκοπάω άσχημα για 2 λεπτά από τον κώλο. Δεν άντεξα,

- χύνω!...

της λέω και βγάζοντας τον, έβγαλε μια κραυγή το Ναταλάκι λες και σώθηκε από πνιγμό. Έβαλα το καυλί μου μέσα στα κωλομέρια της τον έπαιξα 6, 7 φορές και τη γέμισα καυτό σπέρμα σε όλη την πλάτη μέχρι τα μαλλιά. Το Ναταλάκι έτρεμε σαν περιστεράκι. Τη γυρνάω, τη φιλώ και της λέω…

-    έλα να μαζέψουμε να πάμε μέσα για κάνα ποτάκι.

Έτσι έγινε. Το βράδυ κύλισε ομαλά με το Ναταλάκι πιο απελευθερωμένο μέσα στο μαγαζί, να περνάει να μου κλείνει το μάτι και να μου πετάει σιγανόφωνα… "τέλεια ήταν" και κάτι τέτοια. Δεν το συνέχισα γιατί τα έχει με έναν πιτσιρικά και δε θέλω να τους χαλάσω. Από τότε έχουνε πέσει τρελά γαμήσια με το Ναταλάκι με κλειστό μαγαζί, σε κουζίνα, μπαρ και λοιπά, άλλα μέχρι εκεί και έμενα σαν να μην έγινε τίποτα. Η μονή που κατάλαβε κάτι, ήταν η Μαρία άλλα στα αρχίδια μας. Άμα πει τίποτα στη δικιά μου θα πω στο άντρα τις για τα παρτουζώματα, όποτε ξέρει και κάνει μόκο! Η συνέχεια είναι η παρτούζα με την Ναταλία και την αδερφή της Ανούσκα η οποία είναι άσχημη άλλα με τεράστιες βυζάρες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια