Breaking News

Θέλει ΛΟΥΤΣΟ η ξαδελφουλα μου και με πιέζει πολύ. Τί να κάνω???


Γεια σας. Εδώ θα σας διηγηθώ την πρώτη φορά που γάμησα μια πρώτη ξαδέρφη μου. Αυτό έγινε πριν μερικά χρόνια. Ήταν περίοδος δουλειάς και έμενε σπίτι μου για να γίνουν οι δουλειές. Μέχρι τότε, δεν της είχα δώσει σημασία, ερωτικά. Αντίθετα με την αδερφή της που με καύλωνε αφάνταστα! Ήταν πολύ μουνάρα η αδερφή της, σε αντίθεση με αυτή που ήταν ένα μέτριο κοριτσάκι. Όλα ξεκίνησαν από όταν καθώς την φιλοξενούσαμε.


Μου μιλούσε με λάγνο τρόπο: «τι παιδί είσαι εσύ», «μανάρι μου», «όμορφε μου» κτλ. Έτσι, μπήκα σιγά - σιγά στο παιχνίδι και άρχισα να την βλέπω ερωτικά, και σκεφτόμουν αν θα μπορούσα να τι γαμήσω. Τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν, ώσπου ένα βράδυ που ήξερα ότι θα έφευγαν αργά τη νύχτα οι δικοί μου, της είπα -πάντα αστειευόμενος:

-    «Το βράδυ θα κάνουμε νανάκια μαζί.»

Αυτή γέλασε και απάντησε όλο γλύκα:

-    «Γιατί όχι.;»

Η μεγάλη ώρα είχε έρθει! Οι δικοί μου έφυγαν. Εγώ, ξύπνησα (αν και λαγοκοιμόμουν περιμένοντας να φύγουν), και πήγα στο κρεβάτι της. Την σκούντησα ελαφρά για να ξυπνήσει. Ξύπνησε, και χωρίς να κάνω τίποτε άλλο, της είπα:

-    «Έλα, σήκω, έφυγαν, έλα να κοιμηθούμε μαζί...»

Ήθελα να έρθει αυτή σε μένα και όχι να ξαπλώσω εγώ εκεί για να είμαι σίγουρος ότι το ήθελε. Αυτή σηκώθηκε και ήρθε στο κρεβάτι μου, όπου είχα ήδη ξαπλώσει.

-    «Έλα, ξάπλωσε.», της λέω και της κάνω την κουβέρτα στην άκρη να μπει από κάτω.

Καθώς ξάπλωσε, εγώ παρά-καύλωσα, και σκεφτόμουν τι έπρεπε να κάνω ή μήπως δεν έπρεπε να κάνω τίποτα παραπάνω. Έτσι όπως ήμασταν ξαπλωμένοι, πρόσωπο με πρόσωπο, ήθελα να τη φιλήσω.Μα με κρατούσαν οι όποιες αναστολές μου, μην με μάζευε μπροστά. Οι όποιες αναστολές έφυγαν, όταν, μη αντέχοντας άλλο, όπως είχα το χέρι μου στα πλευρά της, άρχισα να της χαϊδεύω ελαφρά την πλάτη.

Αφού είδα ότι δεν αντέδρασε, προχώρησα πιο κάτω. Το χέρι μου..................
loading...
έφτασε στον κώλο της. Τώρα της τον χάιδευα απαλά και τον ζουλούσα. Η ξαδέρφη μου καθόταν χωρίς να λέει ή να κάνει τίποτα. Σε μια στιγμή, παίρνω το χέρι μου από το κωλαράκι της και το ανεβάζω στα βυζιά της. Αφού τα χάιδεψα για λίγο, της τα βγάζω έξω, κάτω από το σουτιέν, και άρχισα να τα φιλάω και να γλύφω πότε τη μια και πότε την άλλη ρώγα. Εκεί άφησε ένα μικρό αναστεναγμό. Σε πολύ λίγο, η γλώσσα μου είχε μπερδευτεί με τη δικιά της.

Φιλιόμασταν για ώρα, ενώ και τα δυο χέρια μου πλέον της χούφτωναν τα ωραία βυζόμπαλά της, που για την ηλικία της ήταν μεγάλα. Όσο για τον πούτσο μου, αυτός ήταν έτοιμος να χύσει με το παραμικρό. Τόση ώρα, δεν είχαμε πει τίποτα. Ούτε μια κουβέντα. Όταν το χέρι μου άρχισε να παίρνει το δρόμο για το μουνάκι της και φτάνοντας το σχεδόν, εκεί με σταμάτησε! «Όχι γαμώτο», σκέφτηκα, «δεν θέλει». Ταυτόχρονα μου λέει:

-    «Περίμενε λίγο, να πάω τουαλέτα. Είμαι στη τελευταία μου μέρα...»

Αφού πήγε και γύρισε σε ένα λεπτό, τη ρώτησα:

-    «Εντάξει;»

-    «Ναι», μου απάντησε και ξάπλωσε δίπλα μου.

Εντωμεταξύ εγώ είχα βγάλει την πιτζάμα και το σλιπ μου. Ξαπλώνοντας η ξαδέρφη, τα πόδια της ακούμπησαν το πούτσο μου.

-    «Μμμμ…», έκανε.

Εγώ όπως ξάπλωσε, της έβγαλα ότι φορούσε, και άρχισα να πασπατεύω το υγρό μουνάκι της. Σε ελάχιστο χρόνο, είχα αρχίσει να βάζω τον πούτσο μου στη τρυπούλα της. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, “φοβόμουν” ότι μάλλον ήταν παρθένα, καθώς δεν την είχα ρωτήσει πριν. Γελάστηκα όμως, γιατί δεν ήταν! Το καυλί μου χάθηκε μέσα της άνετα, δεδομένου ότι είχε ξαναγαμηθεί, μα και γιατί ήταν τόσα τα υγρά της, που είχε γεμίσει και απέξω.

Την γαμούσα μέσα-έξω, προσπαθώντας να τον χώνω όσο πιο βαθιά γινόταν! Αυτό σε συνδυασμό με την απίστευτη καύλα που είχα για πολύ ώρα, με έκανε να χύσω σχεδόν αμέσως. Πάνω στο μουνί της! Το τι υγρά δικά μου και δικά της υπήρχαν, δεν περιγράφεται. Ήταν πολύ ωραία, μα λίγο. Αφού πήραμε μια ανάσα και ο πούτσος μου ξανακαύλωσε αμέσως, μου είπε:

-    «Ξάπλωσε, να ανεβώ εγώ».

Ξαπλώνω και έρχεται το πουτανάκι καβάλα, πιάνει το καυλί μου, και κάθεται πάνω του! Αυτό ήταν το κάτι άλλο! Με το που έκατσε και τον πήρε όλον μέσα στο μουνάκι της, άρχισε να βγάζει μικρές πνιχτές κραυγές. Χτυπιόταν στον ορθωμένο μου πούτσο αλύπητα και σκληρά! Αυτό ήταν γαμήσι! Έκανε ότι και όπως ήθελε!

Αυτή τη φορά, κράτησε αρκετή ώρα. Και αυτό την έκανε να χύσει αρκετά. Ώσπου ήρθε η ώρα να χύσω και εγώ. Αλλά δεν με βοήθησε. Όταν την ανασήκωσα, απλά σηκώθηκε και έχυσα, μόνος μου. Μετά προσπάθησα να την κάνω να μου πάρει πίπα, μα δεν ήθελε. Δεν επέμενα πολύ, αφού είχα λύση. Να ξαναχωθώ στο ζεστό και υγρό μουνί της!

Έτσι κύλησε εκείνη η πρώτη φορά με την μικρούλα πρώτη ξαδερφούλα μου. Γαμήσι μέχρι που ξημέρωσε! Και απ’ αυτή την πρώτη φορά, έμελλε να αρχίσει μια σχέση καθαρά σεξουαλική. Όποτε μας δινόταν η ευκαιρία, έστω και για πέντε λεπτά, την γαμούσα! Γιατί γνώριζα πια ότι ήθελε να τρώει συνέχεια πούτσα! Με τον καιρό βέβαια, εξελίχθηκε σε κανονική ψωλού! Πουτάνεψε πολύ! Έμαθε όλα τα κόλπα, όπως και να μην έχει κανέναν ενδοιασμό. Ούτε με της γυναίκες. Παρτούζες. Ξύλο. Και αυτό που σιχαινόταν τότε, το τσιμπούκι, έχει γίνει πια η δασκάλα του είδους!

Τελευταία φορά που βρεθήκαμε, ήταν πέρυσι. Κρατάει χρόνια αυτή η κρυφή μας σχέση. Άλλη φορά θα σας πω άλλες φάσεις. Πολλά χρόνια είναι, δεν χωράνε όλα εδώ. Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας. Τώρα ξέρετε το ένοχο μυστικό μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια