Breaking News

Πnpα την Kopn και τη Mάvα σε Aypiα π@ ptou z@ (vid)


Επιτρέψτε μου να σας περιγράψω τη Μπέτυ, η οποία είναι και ο βασικός χαρακτήρας της ιστορίας μου. Είναι περίπου 22 χρονών, 1.70 ύψος, με τέλειες αναλογίες και σώμα σε σχήμα βιολί. Έχει ανοιχτά χρώματα και πολύ σέξι μάτια.


Το συζήτησε με την μητέρα της και με τον πατέρας της Η μητέρα της και ο πατέρας μου ζήτησε να πάω στο σπίτι τους να με γνωρίσουν και μετά από μια σύντομη επίσκεψη ήταν πολύ ικανοποιημένοι με την γνωριμία μας και επέτρεπε πια στη Μπέτυ να κάθεται μαζί μου από τις 9.00 μέχρι τις 11.30 στο σπίτι μου και μετά να την πηγαίνω στο σπίτι τους. Ένα βράδυ βγήκαμε για καφέ και μετά πήγαμε σπίτι.

Με το που άνοιξα την πόρτα είχα την ατυχία να πέσει ένας κεραυνός, όλα τα φώτα σβήσανε και άρχισε να χτυπάει ένας συναγερμός. Η Μπέτυ ούρλιαζε και αμέσως μου άρπαξε το χέρι, το κρατούσε σφιχτά και με πήρε αγκαλιά φοβισμένη.

– Ωχ… τι θα κάνουμε τώρα;

Μου άγγιξε το σώμα μου με το τρυφερό και σeξi κopμi της και ολόκληρο το σώμα μου σκίρτησε λες και με τίναξε ένα ρεύμα 1000 V. Εγώ την αγκάλιασα σφιχτά και την φίλησα στα μάγουλα της. Την καθησύχασα και της είπα να μην ανησυχεί γιατί είμαι εγώ μαζί της, αλλά αυτή δεν ήθελε να την αφήσω καθόλου μόνη της.

Έτσι όπως ήταν κολλημένη επάνω μου, άρχισε να μου σηκώνεται. Της είπα σιγανά στο αυτί ότι δε θα την αφήσω αν δεν σταματήσει η βροχή και την ίδια στιγμή της φίλησα απαλά τα χείλη. Ήταν δύσκολο όμως να σταματήσω και άρχισα να της γλείφω τα ζουμερά της χειλάκια χωρίς να σκέπτομαι τίποτα. Έμεινα έκπληκτος όταν είδα ότι ήταν έτοιμη να μου το ανταποδώσει αμέσως και να τρίβει τα χέρια της σε όλο το σώμα μου και να με κρατά πιο σφιχτά. Μετά και εγώ έβαλα την γλώσσα μου στο στόμα της και πιπίλισα την δικιά της αλλά και αυτή τη δικιά μου γλώσσα.....Η συνεχεια στο βιντεο

loading...


Δεν υπάρχουν σχόλια