Breaking News

Βούλα: «Είμαι αχόρταγη! Απάτησα τον άντρα μου με 2 ταυτόχρονα και μου άρεσε» Τι να κάνω.... BINTEO


Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη που είναι 45 χρονών και μου παρέχει μια άνετη από οικονομικής άποψης ζωή, μια και βρίσκεται καταξιωμένος επαγγελματικά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι περνάω το ίδιο καλά και στην 
σεξουαλική μου ζωή μαζί του.

Βιογραφικό: Με λένε Τούλα και μένω στη Βούλα. Είμαι 27 χρονών, ψηλή, ξανθιά με κοντά μαλλιά, μικρά βυζιά με τεράστιες ρώγες, κωλαράκι πεταχτό και στρογγυλό και πόδια που ξετρελαίνουν τους άντρες. Α! Ξέχασα να σας πω ότι είμαι μεγάλη αλανιάρα. Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη που είναι 45 χρονών και μου παρέχει μια άνετη από οικονομικής άποψης ζωή, μια και βρίσκεται καταξιωμένος επαγγελματικά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι περνάω το ίδιο καλά και στην σεξουαλική μου ζωή μαζί του.

Εγώ από τη φύση μου είμαι πάρα πολύ θερμή σε αντίθεση με τον άντρα μου, ο οποίος είναι αρκετά ικανοποιημένος να μου κάνει έρωτα μια φορά κάθε δέκα με δεκαπέντε μέρες. Του αρκεί να το κάνουμε απλά, ιεραποστολικά και χωρίς καν να ενδιαφέρεται αν τελείωσα κι εγώ μαζί του.

Βέβαια κι εγώ δεν κάθομαι με σταυρωμένα χέρια και όταν μου δίνεται η ευκαιρία δεν την αφήνω να πάει χαμένη.

Η ιστορία μου άρχισε πέρσι τον Ιούλιο όταν πάθαμε κάποια ζημιά στα υδραυλικά του σπιτιού μας και ο άντρας μου κάλεσε κάποιον υδραυλικό για να την επισκευάσει. Εκείνο το πρωινό όταν ο άντρας μου έφυγε για το γραφείο του, εγώ φόρεσα λόγω ζέστης ένα πολύ κοντό μίνι μονοκόμματο φόρεμα με αρκετά βαθύ μπρος – πίσω ντεκολτέ χωρίς σουτιέν, (σπάνια φοράω) και αφού έφτιαξα έναν καφέ, βγήκα στην βεράντα για να τον απολαύσω.

Δεν πέρασε πολύ ώρα όταν άκουσα το κουδούνι και κατάλαβα ότι ήταν ο υδραυλικός και έτρεξα να του ανοίξω. Όταν άνοιξα την πόρτα και τον είδα τα έχασα. Ήταν ένας παίδαρος τριάντα χρονών, κοντά δυο μέτρα περίπου ύψος, με ένα καταπληκτικό γυμνασμένο σώμα και αφού μου συστήθηκε, -τον έλεγα Αλέκο- του έκανα χώρο να περάσει. Ξαφνικά είδα να έρχεται πίσω του και ο βοηθός του που ήταν κι αυτός περίπου σαν τον Αλέκο, εύσωμος μόνο που αυτός ήταν μαύρος!

Αφού τους υπέδειξα την ζημιά, βγήκα πάλι για λίγο στη βεράντα για να συνεχίσω τον καφέ μου, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη ένιωσα μια γλυκιά ανατριχίλα να πλημμυρίζει το κορμί μου, που σίγουρα οφειλόταν στους παίδαρους που δούλευαν στο μπάνιο. Έκανα προσπάθεια να βγάλω αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου, αλλά όχι μόνο δεν τα κατάφερα, αλλά ένιωσα την υγρασία του μουνιού μου να μουσκεύει το μαύρο τάνγκα βρακάκι μου. Πήγα γρήγορα στην κουζίνα, έφτιαξα δυο καφέδες για τα παιδιά και τους φώναξα να έρθουν στην βεράντα για να τους πιουν.

Όταν κάθισαν και πήγα να τους σερβίρω, φρόντισα μα σκύψω τόσο ώστε ..........

loading...
να πάρουν μια γεύση από τα β… μου και έκατσα με τέτοιο τρόπο απέναντί τους ώστε να έχουν πλήρη θέα από τα καταπληκτικά μπούτια μου.

Αφού μιλήσαμε για διάφορα και έμαθα ότι ο Αλέκος ήταν ελεύθερος και ο Τζον ήταν φοιτητής από το Περού, άρχισα να τους προκαλώ πότε σταυρώνοντας τα πόδια μου και πότε ανοίγοντάς τα τόσο όσο να φανεί το καταμουσκεμένο βρακί μου. Βέβαια κι εγώ δεν πήγαινα πίσω γιατί δεν μπορούσα να ξεκολλήσω το μάτι μου από τα τεράστια κ… τους, που άρχισαν να φαίνονται μέσα από τις φόρμες που φορούσαν, ιδιαίτερα ο Τζον που προσπαθούσε να κρύψει τον ερεθισμό του με τα χέρια του. Μόλις τα παιδιά ξαναγύρισαν στην δουλειά τους, πήγα κι εγώ μαζί τους, δήθεν για να τους βλέπω που δουλεύουν ενώ στην πραγματικότητα ήθελα να γα… μαζί τους.

Μόλις στριμώχτηκα κι εγώ μαζί τους στο μπάνιο, δεν πέρασε πολύ ώρα όταν ένιωσα το χέρι του Αλέκου στα μπούτια μου και τα χέρια του Τζον να χαϊδεύουν τα βυζάκια μου. Άρχισα να βογκάω από την κα…, ιδιαίτερα όταν ένιωσα την ψ…. του Αλέκου να ακουμπάει στην κοιλιά μου και την ψ… του Τζον στα κωλ…. μου.

Τους έπιασα και τους δυο από το χέρι και τους οδήγησα στην κρεβατοκάμαρα. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά εγώ βρέθηκα τελείως γυμνή, έχοντας μπροστά μου δυο τεράστιες καυλωμένες ψ…. που δεν σας κρύβω ότι στην θέα της ψ… του Τζον ένιωσα και τρόμο ότι αν αυτό το πράγμα μπει μέσα στο γατάκι μου, υπήρχε περίπτωση να το ξεσκίσει τελείως. Αφού θαύμασα για λίγο τις ψ… τους, γονάτισα ανάμεσά τους και άρχισα να παίρνω τσ…. στον Αλέκο και με το άλλο μου χέρι να χαϊδεύω αυτή του Τζον.

Σύντομα αλλάξαμε θέση και αφού ο Τζον άρχισε με την γλώσσα του να με γλείφει, εγώ έκανα ένα καταπληκτικό τσ… στον Αλέκο και έδωσα τέτοιες διαστάσεις στην ψ… του, που δεν μπόρεσα να βάλω στο στόμα μου, ούτε το μισό από το κα… του. Μόλις ο Αλέκος κατάλαβε ότι δεν θα άντεχε για πολύ ακόμα το τσ…. που του έπαιρνα, μου ζήτησε να γονατίσω μπροστά του και αφού πήρε την κατάλληλη θέση πίσω μου, άρχισε να την τρίβει πάνω στο γατάκι μου που ζητούσε απεγνωσμένα την λύτρωση.

Αφού με παίδεψε για λίγο έτσι, άρχισε να σπρώχνει τον π… του μέσα στο μ… μου που νόμιζα όσο έμπαινε μέσα μου ότι θα σκιστεί στα δύο. Δεν είχα γαμ… με τέτοιες ψ… και νόμιζα ότι έχανα ξανά την παρθενιά μου. Όταν το κεφάλι της ψ… του ακούμπησε την μήτ.. μου, ο πόνος άρχισε σιγά – σιγά να υποχωρεί και το γατάκι μου άρχισε να χύνει ποτάμια υγρά, του γύρισα το κεφάλι μου και ζήτησα από τον Αλέκο να με γα… όσο δυνατά μπορούσε.

Μόλις ο Αλέκος άρχισε να με γα… με αυτό το παλούκι, ο Τζον ήρθε μπροστά μου και ζήτησε να τον πάρω στο στόμα μου που παρόλες τις προσπάθειες που έκανα δεν τα κατάφερα, δεν χωρούσε καν στο στόμα μου. Άρχισα τότε να τον γλείφω σε όλο του το μήκος μέχρι που ένιωσα τα χ… του Αλέκου πάνω στο κω… μου και το σπ… του Τζον στο πρόσωπο και στα β… μου. Γρήγορα και αφού ξεκουραστήκαμε για λίγο, αρχίσαμε πάλι τα παιχνίδια. Τα τσ…, τα γλ… και τα κω… πήγαιναν σύννεφο. Εγώ βρέθηκα στα τέσσερα έχοντας βαθιά στο στόμα μου την ψ… του Αλέκου και είδα τον Τζον να παίρνει κι αυτός θέση για να γα… το μουνάκι μου.

Αφού πρώτα έγλ… καλά το γατάκι μου, άνοιξε με το ένα χέρι του τα κω… μου και με το άλλο οδήγησε τον τεράστιο π… του στην τρύ.. του μ… μου και με μια απότομη κίνηση με έκανε, παρόλο που είχα στο στ… την ψ… του Αλέκου, να ουρλιάξω από τον πόνο και την ηδονή. Ιδιαίτερα όταν άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου, μου πέταξε στην κυριολεξία τα μάτια έξω. Αφού με γά… για λίγο έτσι και σχεδόν με ξέσκισε, αλλάξαμε θέση κι εγώ βρέθηκα να κάθομαι πάνω στην ψ… του Τζον και να μου την έχει χ… τόσο βαθιά που νόμιζα ότι θα μου βγει από το στ….

Ο Αλέκος σηκώθηκε και άρχισε να με φιλάει στο στόμα και παράλληλα με τα χέρια του άρχισε να χαϊδεύει το κ… μου και παίρνοντας τα υγρά που έτρεχαν από το μ… μου με τα δάχτυλα του, άρχισε τώρα να χαϊδεύει την κ… μου και να χώνει λίγο – λίγο τα δάχτυλά του μέσα στο κ… μου και με ρωτούσε αν μου άρεσε αυτό που μου κάνει. Εγώ έχοντας την ψ… του Τζον στο καταξεσκισμένο μ… μου, βογκούσα από την κ… και άρχισα να κουνάω το κ… μου πάνω στο δάχτυλο του Αλέκου προκαλώντας το να μπει πιο βαθιά, ξαφνικά ο Αλέκος έβγαλε το δάχτυλό του από τον κ… μου και αφού πήρε το κουτάκι με την nivea από το κομοδίνο μου, άρχισε να βάζει αρκετή ποσότητα πρώτα στον κ… μου και στη συνέχεια στον π… του.

Μόλις κατάλαβα τις διαθέσεις του, τον παρακάλεσα να μην μου το κάνει αυτό γιατί το κ… μου δεν ήταν συνηθισμένο σε τόσο μεγάλα εργαλεία και το μόνο που είχε δεχτεί μέσα του ήταν το εργαλείο του άντρα μου που ήταν το μισό από το δικό του. Αυτός μου ζήτησε να χαλαρώσω και αφού με διαβεβαίωσε ότι στην αρχή θα πονέσω λίγο αλλά στη συνέχεια η εισβολή θα γίνει απόλαυση, άρχισα να προετοιμάζομαι. Ο Τζον, αφού πρώτα με ξάπλωσε πάνω στο στήθος του, άνοιξε με τα χέρια του τα κ… μου κι ο Αλέκος παίρνοντας την κατάλληλη θέση άρχισε να σπρώχνει την ψ… του στην ανυπεράσπιστη πλέον κ… μου.
Όταν ο π… του νίκησε την αντίστασή μου και άρχισε να μπαίνει στον κ… μου, στην κυριολεξία ούρλιαξα τόσο δυνατά από τον πόνο που σίγουρα θα ακούστηκα έξω. Ο αθεόφοβος είχε βάλει περισσότερο από την μισή ψ… του στο κ… μου κι εγώ αισθανόμουν τέτοιο τσούξιμο που νόμιζα ότι θα λιποθυμήσω. Αφού έμεινε για λίγο ακίνητος μέσα μου, αισθανόμουν τον πόνο να λιγοστεύει και τη θέση του να παίρνει μια γλυκιά ανατριχίλα που μεταδιδόταν σε όλο μου το κορμί.

Εγώ ήμουν αυτή που τους ζήτησε να αρχίσουν να με γα… και αισθανόμουν τόσο γεμάτη από τις ψ… που είχα μέσα μου ώστε ο ένας οργασμός διαδεχόταν τον άλλον. Ο Αλέκος έχ… πρώτος βαθιά στο καταξεσκισμένο κ… μου κι έπειτα μου ζήτησε να του γλείψω την ψ… του. Μόλις εγώ πήρα την ψ… του στο στόμα μου, ο Τζον βγήκε από το μ… μου και όπως ήμουν γονατιστή μπροστά στην ψ… του Αλέκου, ήρθε κι αυτός πίσω και αφού τοποθέτησε την ψ… του στη σ… μου που ήταν πλέον καλά λιπασμένη από την αλοιφή και τα χ… του Αλέκου, άρχισε να μπαίνει κι αυτός σιγά – σιγά μέσα μου, τόσο βαθιά που στην κυριολεξία με ξεκ…. Τέτοιο ήταν το ξέσ… που μου είχαν κάνει.

Στον άντρα μου δικαιολογήθηκα ότι είχα κάποιον πόνο στη μέση και ευτυχώς δεν κατάλαβε τίποτα. Με τα παιδιά εξακολουθώ να βρίσκομαι, αλλά όχι στο σπίτι μου. Πάω πάντα στου Αλέκου όταν ο άντρας μου βρίσκεται στο γραφείο. Τώρα που το μ… μου και το κ… μου έχουν συνηθίσει τις διαστάσεις τους, πραγματικά απολαμβάνω το γα… που μου κάνουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια