Breaking News

Ελεviτσα. Hθελα να δoκιμασω απο π@σω και μ αpεσε…Τσouzει oμως…..Tι να κάvω….BINTEO


Η Ελενίτσα που της αρέσει πολύ η μουσική μου ζήτησε να της γράψω cd με αυτά που άκουγε στο στέρεο μου και τις άρεσαν . Εγώ φυσικά πρόθυμος την κάλεσα στο διαμέρισμα μου για να τα γράψουμε και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να δω από κοντά το νεανικό κορμάκι της .


Μέτριο ύψος με ωραίο πρόσωπο και ένα σώμα σφιχτό χωρίς περιττά κιλά πάνω του . Λόγω ζέστης δεν φορούσε σουτιέν και κάτω από το κοντομάνικο μπλουζάκι της διαγράφονταν τα στρόγγυλα βυζάκια της με τις ρωγιτσες τους . Το σορτσάκι της φανέρωνε το υπέροχο κωλαρακι της και τα νεανικά μπουτάκια της ήταν για δάγκωμα. Είχε ένα ύφος ντροπαλό και αμήχανο . Αφού πήρε το cd με ευχαρίστησε ευγενικά και έφυγε αφήνοντας με στη φαντασία μου που οργίαζε . Για έναν σαραντάρη σαν εμένα αυτό το πλάσμα ήταν σκέτο γλυφιντζουρι .

Το σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές μόνο που τώρα η Ελενίτσα είχε γίνει πιο άνετη και πιο ομιλητική , πάντα όμως με το σεμνό ύφος . Μεγαλωμένη σε μια κλειστή κοινωνία ενός χωριού στα 18 της δεν είχε ποτέ πάρε δώσε με αγόρια . Με ευχαριστούσε με το χαμόγελο της και έφευγε και εγώ έτρεχα στην τουαλέτα για εκτόνωση . Με τον αδερφό της δίπλα δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει τίποτα. . Τα βράδια πήγαινε στο μαγαζί που δούλευε ο αδερφός της . εμένα μου είχε γίνει έμμονη ιδέα . Ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτό το γλυφιντζουρι .

Το μαρτύριο αυτό κράτησε δέκα μέρες

Εκείνη τη μέρα βγαίνοντας από το σπίτι για τη νυχτερινή έξοδο πρόσεξα πως είχε...........

loading...
φως κάτω από την πόρτα στο διαμέρισμα της και χτύπησα το κουδούνι .
¶νοιξε η Ελενίτσα φορώντας ένα σορτσάκι και από πάνω ένα μπλουζάκι με τιραντουλες .

Δικαιολογήθηκα ότι ανησύχησα που είδα φως και ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλά , μήπως είναι αδιάθετη και χρειάζεται βοήθεια .
-καλά είμαι , ευχαριστώ .
Το πρόσωπο της άστραψε από το ενδιαφέρον που έδειξα
-Δεν βγήκες σήμερα ? τη ρώτησα .
-Όχι . Εσύ βγαίνεις έξω?
-Δεν θα βγω , βαριέμαι . Αν θέλεις έλα δίπλα να.......
μην είσαι μόνη και να δούμε και τα cd μου

Δέχτηκε με χαρά και έτσι βρεθήκαμε στο σαλόνι μου να κοιτάμε τα cd και να συζητάμε . σήμερα ήταν πολύ πιο οικεία και μιλούσε με πολύ άνεση . Μου εξήγησε ότι δεν ένοιωθε άνετα στο μαγαζί που δούλευε ο αδερφός της γιατί ήταν μόνη και της την έπεφταν συνέχεια οι άνδρες , και μερικοί από αυτούς ήταν πολύ αισχροί και της έλεγαν προστυχόλογα . Είπε ακόμα ότι δεν είχε ποτέ σχέση με αγόρι και ότι ήθελε να κάνει έρωτα για πρώτη φορά με αυτόν που θα αγαπήσει και θα παντρευτεί.
Τότε ήταν που κόντεψα να τρελαθώ . ήθελα όσο τίποτε άλλο να γλύψω αυτό το παρθένο μουνάκι και να ρουφήξω τους χυμούς του.
Της εξήγησα ότι μπορεί να έχει σχέση με κάποιο αγόρι και να ικανοποιούνται χωρίς να κάνουν έρωτα και ότι δεν πρέπει να καταπιέζει αυτή την επιθυμία γιατί είναι ενέργεια και πρέπει να εκτονωθεί. είχε κοκκινίσει ολόκληρη αλλά έδειξε δειλά ενδιαφέρον

-Δηλαδή πως ?
-Θα ξεκινάει με χάδια και φιλάκια στο στήθος σου μέχρι να ερεθιστεί καλά μετά στην κοιλίτσα σου , στα πόδια σου και σιγά σιγά θα προχωρήσει στο μουνάκι σου ώσπου να νοιώσεις τον οργασμό. μετά θα κάνεις και εσύ το ίδιο

Η Ελενίτσα έδειξε λίγο σοκαρισμένη αλλά έσφιξε τα πόδια της σημάδι πως το μουνάκι της αντιδρούσε καυλωτικα σε αυτά που άκουγε
-Δεν είναι πρόστυχο, ψέλλισε .
– Καθόλου , ίσα ίσα αυτά τα παιχνιδάκια πρέπει να γίνονται πάντα πριν από κάθε επαφή για να ερεθίζονται και οι δυο και να ικανοποιούνται καλύτερα .
-Δεν ξέρω , ψιθύρισε με φωνή που μόλις έβγαινε από τα χειλάκια της .
-¶σε με να σου δείξω λίγο
Και πριν προλάβει να αντιδράσει άπλωσα το χέρι μου και ακούμπησα το στήθος της . Μια ηλεκτρική εκκένωση διαπέρασε το κορμί της αλλά και το δικό μου ¶γγιζα επιτέλους αυτό το στήθος και το κορμάκι που είχα τραβήξει μαλακίες για πάρτη του . Με το δάχτυλο χάιδευα κυκλικά τη ρώγα που πετάχτηκε αμέσως .
-Σ αρεσει , ρώτησα χαϊδεύοντας και το άλλο στήθος της
-Ναι , απάντησε με τα μάτια κλειστά

-τώρα θα φιλήσω λίγο το στήθος σου , και με μια κίνηση έβαλα το χέρι μου μέσα από την τιράντα και έβγαλα το βυζάκι της έξω , ένα βυζάκι απαλό στην αφή και σφιχτό Το πήρα στο στόμα μου και άρχισα να γλύφω απαλά τη ρώγα και να τη ρουφάω ποτέ ποτέ . Η ρώγα της είχε σκληρύνει πολύ και είχε εξογκωθεί . Η Ελενίτσα κρατούσε με τα χέρια της το κεφάλι μου και ανάσαινε βαριά . Πολύ απαλά την ξάπλωσα στον καναπέ και βρέθηκα από πάνω της . Κατέβασα την τιράντα ώστε να πεταχτεί και το άλλο στήθος της έξω . Η γλώσσα κινήθηκε προς τα εκεί και το χέρι μου κάτω από το μπλουζάκι της χαϊδεύοντας την κοιλιά της .

Και αυτή η ρώγα της δεν άργησε να σκληρύνει και σηκώνοντας ψηλά το μπλουζάκι της η γλώσσα μου έπαιζε με την κοιλιά της και τον αφαλό της και μετά προχώρησε προς τα κάτω . Όταν πήγα να βγάλω το σορτσάκι της προσπάθησε να με σταματήσει με το χέρι της ¶σε λίγο θα δεις είναι ωραία , της είπα και τράβηξα το σορτσάκι μαζί με το κυλοτακι της που ήταν ήδη βρεγμένο. Έκλεισε τα πόδια της για λίγο σφιχτά αλλά όταν η γλώσσα μου χάιδευε τα μπουτάκια της και μετά τις τριχουλες της χαλάρωσε και ασυναίσθητα άνοιξαν λίγο . Η γλώσσα μου χώθηκε ανάμεσα τους και ακούμπησε το μουνάκι της .

Τραντάχτηκε ολόκληρη και τα πόδια της άνοιξαν πιο πολύ . Συνέχισα απαλά με τη γλώσσα μου να σπατουλαρω το μουνάκι της και με τα χέρια μου έβαλα το ένα πόδι της στην πλάτη του καναπέ και το άλλο κάτω . τώρα το μουνάκι της βρισκόταν μπροστά μου με τα μουνοχειλακια λίγο ανοιγμένα και κατακόκκινο από καύλα . ¶νοιξα τα μουνοχειλακια και ξεπρόβαλε η τρυπούλα της από όπου έβγαιναν σταγόνες ηδονής . έπιασε το κεφάλι μου με τα χέρια της και το πίεσε πάνω στο μουνάκι της ανασηκώνοντας λίγο τη λεκάνη της . Τα χείλη κόλλησαν στην κλειτορίδα της και τη ρουφούσαν ελαφρά ενώ η γλώσσα μου τη χάιδευε απαλά . Η Ελενίτσα κουνούσε ρυθμικά τη λεκάνη της ενώ από τα χείλη της έφευγαν μικρά βογκητά ηδονής . Χούφτωσα τα κωλομέρια της και με τους αντίχειρες άνοιξα τα μουνοχειλα σπρώχνοντας τη γλώσσα μου στη στενή της μουνοτρυπα .

Τώρα η μύτη μου ακουμπούσε στην κλειτορίδα της και όπως κουνιόταν τριβόταν πάνω της . Έσπρωχνα και εγώ ρυθμικά τη γλώσσα μου στην τρυπούλα ρουφώντας και λίγο το μουνάκι της και η Ελενίτσα άρχισε να τραντάζεται δυνατά
-Αααχχχχχ. . . . . .αααααααχχχχχχχχχχ. . . . . . . .αααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ . . . . . . . . . . αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχ



Εγώ συνέχισα να χώνω τη γλώσσα μου στην τρυπούλα της και να ρουφάω τους χυμούς της ηδονής που έβγαιναν από το μουνάκι της μέχρι που ηρέμησε . Τραβήχτηκα και κοίταξα το μουνάκι της που ήταν γυαλιστερό από τα υγρά της και πούτσος μου πήγε να σπάσει από καύλα . Δεν άντεχα άλλο , ήθελα να χύσω . Όπως ήταν ακίνητη με τα πόδια ορθάνοιχτα και τα μάτια κλειστά και το κεφάλι γερμένο στο πλάι ακούμπησα τον πούτσο μου στα χειλάκια της λέγοντας την
-Κάνε με και συ να τελειώσω

Ένοιωσα την γλωσσίτσα της να χαϊδεύει το κάτω μέρος του πουτσοκέφαλο και αμέσως άρχισε να εκσφεντονιζεται το παχύρρευστο υγρό, ενώ έτριβα το πουτσοκεφαλο στα χειλάκια της , λερώνοντας τον καναπέ και λίγο το μάγουλο της . Όταν ηρέμησα και έμεινα ακίνητος άνοιξε τα χείλη της και ρούφηξε το πουτσοκεφαλο χαϊδεύοντας το απαλά με τη γλώσσα της . έμεινα για λίγο έτσι απολαμβάνοντας το χάδι της γλώσσας της και μετά τον τράβηξα έξω . Έγλειψε λίγο τα χείλη της και με ρώτησε
-Το έκανα καλά?
-Πολύ καλά μωρό μου . Σε λίγο θα το κάνεις τέλεια . Εσένα σ αρεσε ?
-Ναι

Πήγαμε στο..............


Δεν υπάρχουν σχόλια